Ο Κιλτίδης μασκαρεύει τους κυνηγούς σε οικολόγους

Συγκροτείται πρωτοβουλία

Η Προσωρινη Πρωτοβουλία κατα του αντι-οικολογικου λομπι των κυνηγων καλεί σε συνδιοργάνωση για το περιεχόμενο, τη φυσιογνωμία και τις οργανωτικές ανάγκες μιας μαζικής παρουσίας υπεύθυνων και ενεργών πολιτών, στο Σύνταγμα στα τέλη του Οκτωβρίου.

Με τίτλο “ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ=ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΕΣ/ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ;” η Πρωτοβουλία λέει:

“Φέτος, στη ίδια γραμμή, που έχει επιλέξει να ευνοεί σκανδαλωδώς τους οργανωμένους κυνηγούς, ο κ. Kιλτίδης ξεπέρασε τον εαυτό του, ανακηρύσσοντας τους ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ σε ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΕΣ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ και με προτροπή του τις καλεί να αναλάβουν τον ρόλο τους, εκμεταλλευόμενοι τις χρηματοδοτήσεις της Ε.Ε. για την «προστασία του περιβάλλοντος».

Κατανοούμε απολύτως τις τακτικές ιδιοποίησης της ψήφου των κυνηγών, αλλά η υπεράσπιση της Φυσικής κληρονομιάς της Ελληνικής υπαίθρου είναι πέρα και πάνω από οποιαδήποτε ψηφοθηρική παράνοια. Οι τελευταίες αβανταδόρικες δηλώσεις του κ. υφυπουργού, να μασκαρέψει τους κυνηγούς σε οικολόγους, δίνει νέα παράταση στην απληστία και εξοπλίζει με αναγεννημένη θρασύτητα τους οργανωμένους κυνηγούς, σε βάρος του Φυσικού περιβάλλοντος, των αρχών του πολιτισμού και της δημοκρατίας στη χώρα.

Η Φύση δεν είναι κτήμα κανενός και δεν μπορεί να συσκοτίζεται -και πολύ περισσότερο να εξισώνεται-, η καταστροφή με την διατήρηση / προστασία του περιβάλλοντος”.

6 Responses to “Ο Κιλτίδης μασκαρεύει τους κυνηγούς σε οικολόγους”

  1. Γαβριήλ Πανάγος says:

    Πρέπει να μπει και φραγμός στα όπλα κυνηγίου. Έχουν δημιουργηθεί κι εδώ μεγάλα συμφέροντα (εισαγωγείς) που κινούν τα νήματα.

    Όποιος θέλει αγοράζει όπλα και απειλεί οποιονδήποτε. Οι κυνηγοί πρέπει να καταργηθούν ως κυνηγοί. Ας πάνε στα δάση, στα βουνά με μια μαγκούρα και ίσως μια φωτογραφική μηχανή, κάμερα, κιάλια. Το όπλο, τι το θέλουν; Η ευχαρίστησή τους δηλαδή είναι από το να σκοτώνουν και όχι από τη φύση. Ένας κυνηγός μου είπε μια φορά: Για να περπατήσω εγώ τόσο μέσα στη φύση, θέλω μια αμοιβή και η αμοιβή μου είναι η ευχαρίστησή μου είναι να πετύχω κάτι, να σκοτώσω κάτι που κινείται, κάτι ζωντανό.- Απ’ αυτό καταλαβαίνουμε ότι πρόκειται για αρρωστημένα ένστικτα. Δεν πρόκειται για επιβίωση, όπως γινόταν σε αρχαιότατους χρόνους αλλά για κάτι παρόμοιο από τι διασκέδαση των ρωμαίων να βλέπουν στην αρένα ανθρώπους να αλληλοσκοτώνονται ή να τους τρώνε άγρια ζώα.

    Θέλουμε τον άνθρωπο να εξελίσσεται σε κάτι ανώτερο ή να πηγαίνει σε κάτι πολύ κατώτερο από τα ζώα;

    Γαβριήλ Πανάγος (συγγραφέας)

  2. candiru says:

    Τέτοια «βαφτίσια» είναι μια χυδαία πρόκληση στη νοημοσύνη του καθενός μας που κάνει το ποτήρι να ξεχειλίσει. Ας μας πουν οι κυνηγοί και ο Υφυπουργός μία έστω περιβαλλοντική οργάνωση που να έχει τόσους πολλούς περιορισμούς, απαγορεύσεις, ρυθμίσεις, κλπ στην εξάσκηση του κύριου αντικειμένου της. Εξ ορισμού το κύριο αντικείμενο των κυνηγών είναι επιβλαβές και καταστροφικό για την φύση και την πανίδα, άσχετα αν οι κυνηγετικοί σύλλογοι μπορεί να επιδίδονται και σε δευτερεύουσες δραστηριότητες προστασίας του περιβάλλοντος όπως δεντροφυτεύσεις, πυροπροστασία, οικονομική υποστήριξη κάποιων οικολογικών οργανώσεων, κλπ.

    Θα μπορούσαν, παραδείγματος χάριν, να ισχυριστούν κάτι τέτοιο (να ονομαστούν «οικολόγοι», «περιβαλλοντικοί» σύλλογοι) οι σύλλογοι εντουράδων ή οδηγών 4Χ4 που ανενδοίαστα σακατεύουν βουνά και αμμοθίνες με τις μηχανές και τα οχήματά τους αν συμμετέχουν σε δεντροφυτεύσεις και πυροπροστασία; Και αυτοί έχουν την ψευδαίσθηση ότι είναι «φυσιολάτρες». Ή οι σύλλογοι αυτοκινητιστών, βιομηχάνων, κλπ για τον ίδιο λόγο;

    Ένα ακόμα (υποθετικό) παράδειγμα είναι ακόμα πιο αποκαλυπτικό για αυτό το θέατρο του παραλόγου και της απώλειας του νοήματος από την διαπλοκή λόμπυ και εξουσίας:

    Οσοι στην Αρχαία Ελλάδα επιδίδονταν στο “ευγενές” “άθλημα”, “χόμπυ”, (πείτε το όπως θέλετε) της παιδεραστίας, και έχοντας να αντιμετωπίσουν μια συνεχώς ανερχόμενη μερίδα πλιτών που μάχεται για τα δικαιώματα των παιδιών, ιδρύουν σωματεία παιδεραστών και κάνουν δωρεές σε εκπαιδευτικά ιδρύματα (Λύκεια, Ακαδημίες, Γυμναστήρια, κλπ), δημιουργούν ή συγγράφουν παιδαγωγικό υλικό, οργανώνουν εκπαιδευτικά σεμινάρια/συμπόσια, κλπ (κατ’ αναλογία με τους κυνηγετικούς συλλόγους που κάνουν δεντροφυτεύσεις, πυρασφάλεια, χρηματοδοτούν καμιά περιβαλλοντική οργάνωση, κλπ) για να βελτιώσουν το πληγμένο προφίλ τους και με τον καιρό αποθρασύνονται και απαιτούν από την εκκλησία του δήμου να αναγνωριστεί η κοινωφελής και παιδαγωγική δράση τους και να ενταχτούν οι σύλλογοί τους στις παιδαγωγικού χαρακτήρα ενώσεις για να γίνονται και αποδέκτες χορηγιών, όπως οι τότε θεατρικές και καλλιτεχνικές ομάδες.

    Αν το κύριο αντικείμενό σου ως σύλλογος, σωματείο, κλπ είναι η κακοποίηση (ανθρώπων ή φύσης) δεν μπορείς να θεωρηθείς ότι το προστατεύεις, δεν μπορείς να βαφτιστείς υπερασπιστής του, σε όσες δευτερεύουσες υποστηρικτικές δραστηριότητες (φυσικά για το θεαθείναι) και να επιδίδεσαι. Τελεία και παύλα!!!!

  3. ΣΥΜΦΩΝΟ ΑΠΟΛΗΤΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΟΙ ΚΙΝΗΓΟΙ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΗ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΠΕΤΑΗ ΤΟ ΣΚΩΤΟΝΟΥΜΑΙ ΟΠΟΥ ΚΑΘΙΣΟΥΜΑΙ ΓΕΜΙΖΗ Ο ΤΟΠΟΣ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΑΠΟ ΚΡΟΥΑΣΑΝ ΚΑΦΕΔΕΣ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΙΣΧΟΣ ΣΤΗΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΜΕΤΡΟΝΤΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΥΣ

  4. Κυνηγος says:

    Που ζεις εσυ? σε διαμερισμα? γιατι εγω ζω στην φυση. γεννηθηκα εδω.μεγαλωσα εδω.δεν θα ξανα φυγω ποτε. ειναι το χωριο μου
    ειναι το σπιτι μου και γυρο γυρο δασος!και ναι ειμαι κυνηγος. και εγω και οι προγονοι μου.ζω στην φυση και ζω απο την φυση!ειμαι 30 εχω τελειωσει οικονομικα στο λονδινο και δουλευω στο κεντρο της πολης αλλα μενω στο χωριο!καθημερινα κανο 120ΚΜ γιατι δεν μπορω να ζησω μακρια απο το δασος.
    Εσυ αγαπας πιο πολυ το δασος-σπιτι μου απο εμενα?
    πλανάσαι πλάνην οικτρά
    Οι οικολόγοι ζουν στις πόλεις και οι κυνηγοί ζουν στην ύπαιθρο.

  5. candiru says:

    καλά, εσύ είσαι το τέλειο παραδειγμα προς αποφυγή (αν δεν είσαι τρολ). Εμείς τουλάχιστο δεν καταναλώνουμε βενζίνη για να πηγαινοερχόμαστε στη δουλειά μας. Διπλό το κακό φίλος! και σκοτώνεις και ρυπαίνεις.

  6. bioannis says:

    Αγαπητέ κυνηγέ, το προφίλ σου, όπως το παρουσιάζεις εσύ, σε αδικεί σίγουρα και αποτελεί -συχώρεσέ με- την καρικατούρα του φανταστικού ειδώλου που έχεις στο μυαλό, για τον Ροβινσώνα Κρούσο, ή το πολύ-πολύ του Ταρζάν.

    Εσύ που ζεις αγαπητέ ; Τα Σαββατοκύριακα τι κάνεις ; όταν τα λεφούσια των «νόμιμων κυνηγών» μοιράζονται τα «θηράματα», την «ησυχία» και το «δάσος σου» ; Δεν τσακώνεσαι μαζί τους που καταπατάνε τα δικαιώματά σου «στο δάσος σου» ; Πως τα καταφέρνεις και ζεις από τη φύση ; Το 4Χ4 (υποθέτω) από ποιό δένδρο το τρύγησες ; Βενζίνη από το διπλανό καταρράκτη βάζεις ; Το όπλο σου το κατασκεύασες εσύ ; Τα σκάγια σου από πού τα κόβεις ;

    Μνημείο ανακρίβειας η φράση σου: «Οι οικολόγοι ζουν στις πόλεις και οι κυνηγοί ζουν στην ύπαιθρο» δεν νομίζεις ότι υπερβάλεις (τουλάχιστον) λιγάκι ; Αν το πιστεύεις πραγματικά αυτό, θα σε παρακαλούσα να μας δώσεις περισσότερες πληροφορίες. Είναι ενδιαφέρουσα η άποψή σου.

    Αγαπητέ, επανεξέτασε τους εφιαλτικούς συνειρμούς σου σχετικά με του Οικολόγους. Θα φαντάζεσαι του Οικολόγους με κέρατα, μεγάλους κυνόδοντες να βγάζουν φωτιές από το στόμα, να συλλαμβάνουν ανθρώπους και να τους δίνουν τροφή στους λύκους και τις αρκούδες γιατί αγαπάνε περισσότερο τα ζώα, παρά τους ανθρώπους. Να το προσέξεις αυτό. Έτσι ξεκινάνε όλες οι διαταραχές.

    Επίσης, δεν είναι ντροπή να βελτιώσεις λίγο την ορθογραφία σου… για «οικονομολόγος άνθρωπος», σπουδαγμένος στα Λονδίνα, δεν σε τιμά ιδιαίτερα το “γύρο-γύρο” (πίττα ; ). Ή ήταν από κείνα τα κολέγια που ξετίναξαν τον μπαμπά σου οικονομικά, χωρίς σοβαρό λόγο και αιτία(αν εξαιρέσουμε τις παμπ στο Λονδίνο).

    Επίσης, σε ενημερώνω ότι δεν είναι όλες οι γυναίκες όπως τις φαντάζεσαι. Δεν γουστάρουν όλες οι γυναίκες τη βαρβατίλα, το μπρουτάλ και τους «ελαφοκυνηγούς».

    Τέλος, άμα σου πούμε ότι «όχι, εσένα αγαπάμε περισσότερο» από το δάσος, θα το πιστέψεις ;

    Να σου πω και ένα μυστικό:
    Αγαπητέ, οι Οικολόγοι είναι όπως όλοι οι άλλοι άνθρωποι. Αναρωτιούνται που και που τις συμπεριφορές των ανθρώπων απέναντι στη Φύση, λένε να κάνουμε κάτι, και μερικοί από αυτούς αναγνωρίζουν την ανάγκη πολιτικής δράσης για να αφήσουν κάποια ίχνη πολιτισμού για τα παιδιά τους και τα παιδιά όλου του κόσμου. Κατά τα άλλα είναι κανονικοί άνθρωποι, σε διαβεβαιώνω !